Cautare


Selecteaza dimensiunile anvelopei tale mai sus.

Gaseste

Mesajul Presedintelui Toyo Tires

 

2010

De la momentul intemeierii in 1945 a Toyo Tire & Rubber Co. (TOYO TIRES), s-a implicat in special in productia si vanzarea de anvelope pentru autoturisme, uz industriale, produse poliuretanice moi si rigide, si sisteme de anti-vibratii din cauciuc, s-a ocupat de creearea de noi piete de desfacere prin dezvoltarea de noi tehnologii si produse. Area noastra de desfacere nu este limitate doar la piata din Japonia, TOYO TIRES avand sucursale in mai mult de 100 de alte tari si regiuni in calitate de furnizori de produse si servicii unice care satisfac nevoile tot mai diversificate ale clientilor. 

In Mai 2008, am stabilit noua noastra filosofie de lucru ca si companie pentru o crestere continua intr-un mediu de afaceri care se schimba rapid. De asemenea am formulat si strategia Vision '15 care defineste viziunea companiei pentru GRUPUL TOYO TIRES in anul 2015, in care sarbatorim 70 de ani de la intemeiere. Obiectivele noastre pentru primii 3 ani din Vision '15 au fost decise in Planul de Business pe Termen-Scurt '08. Intregul Grup TOYO TIRES este dedicat indeplinirii acestora. Sub politica noastra de brand "Driven to Perform" am ramas la fel de dedicati pentru a atinge asteptarile societatii, pentru prezent si pentru viitor, prin punerea la dispozitie de produse si servicii cu perfomante superioare si  de un inalt nivel calitativ. 

2009

Sunt bucuros sa va introduc noua filosofie si obiectiv a grupului TOYO TIRES: "A Commitment to creating New Value through Innovation in Advanced, Proprietary Technologies".

Mediul de afaceri provocator in care de desfasuram activitatea in prezent nu se va schimba prea curand.

Pentru a supravetui si prospera in aceasta piata de de desfacere ca un grup industrial unic, am lansat in Mai strategia "Vision '15" Planul de Afaceri pe Termen Lung. Grupul TOYO TIRES celebreaza 70 de ani de la intemeiere in anul 2015 si "Vision '15" propune obiectivele grupului din acest moment pana atunci. Planul de Afaceri pe Termen Mediu '08, pentru 3 ani, este primul target pentru a ajunge acolo.

Am redefinit brandul TOYO TIRES cu noul nostru motto: "driven to perform". Care reflecta dedicarea noastra pentru a crea valori noi si unice.

Pentru a atinge acest obiectiv, grupul TOYO TIRES trebuie sa-si extinde prezenta globala. Implicand ca organizatia noastra si toti angajatii nostri sa continue sa dezvolte o mentalitate si spirit cu adevarat global. Cu aceasta viziune in minte, am selectat urmatorul slogan pentru "Planul de Afaceri pe Termen Mediu '08": "Creating New Value through 'Global Growth' ".


Pentru a ne atinge obiectivele propuse in Planul de dezvoltare cu durata medie pe care l-am elaborat in anii '80 trebuie in primul rand sa depasim toate dificultatile economice ale perioadei pe care o tranzitam. Odata depasite aceste dificultati, trebuie sa continuam sa ne indreptam spre tintele propuse in "Vision 15" pentru a ne putea atinge scopul de a crea noi valori pentru clinetii, actionarii si angajatii nostri.

© 2018, © Toyo Tire & Rubber Co., Ltd.